tirsdag

åhh nej

mit liv er færdigt.
eller det er færdigt efter denne mail.
det er snart færdigt for helvede i små pertentlige stoddere.

min kone. min elskede.
jeg har længtes efter hende i 6 mdr. og så vil hun ikke se mig.
jeg står med blomster og kage foran hendes dør som jeg endelig har
lokaliseret - og så ser hun med rædsel på mig.
som om jeg er et monster.
mig! et monster. jeg står for helvede med blomster og kage.
hvad har hun tænkt sig - at jeg knepper hende med citronmånen.
hvad fanden er det der sker her i livet.
hvorfor kan hun ikke bare se min nye krop for hvad den er?
et smukt tempel for en sund sjæl.

jeg giver ikke op.
jeg VED hun vil komme til offscreen premieren.
der SKAL hun tale med mig.
jeg har nu 15 dage til at forvandle mig fuldstændig
til den sommerfugl der gemmer sig i mig.


jeg fik et billede af at hun forlader mig. igen.

hvad fanden er der i den kurv!
er det ikke meget underligt.
hvad kan det være.
jeg er sikker på at det ikke er noget rart.
nogen gør noget ved min kone som ikke er rart - og beviset
er på en eller anden måde i den kurv.

jeg må ha fat i den kurv og løse gåde om min kone som
er blevet mærkelig.