fredag

stor ting

jeg har fundet nogle gamle bånd frem fra skabet.
det er ikke dårlige ting der gemmer sig dér.
det kan jeg godt sige med det samme.
men jeg skal lige ha styr på teknikken så skal
jeg nok vise det for jer.

indtil da: jeg har ikke fortalt jer om min store kærlighed.
kvinden i mit liv. min kone.
det vil jeg sådan set heller ikke nu.
jeg vil bare sige at jeg nu ved hvor hun befinder sig og
at jeg har tænkt mig at opsøge hende i aften.

jeg vil vise hende mit nye jeg.
min nye stramme uniform - min krop som nu er min mercedes.
min sunde sjæl. mine nye spisevaner.
jeg tror - jeg håber - hun vil blive glad for at se mig.
vi har ikke set hinanden i snart 6 måneder.
jeg elsker hende højt.
kryds fingre for mig.
vil i gøre det for mig?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

kære herr bro

selvfølgelig krydser jeg mine fingre for dig og kærligheden. det er smukt. det må have været forfærdelig lang tid at være væk fra sin kone. 6 måneder. uha. det er synd for dig. men det er glædeligt, at I skal ses i aften. jeg ønsker dig al mulig held og lykke med det.

med kærlig hilsen

mig

ps. jeg glæder mig til du finder min nye og smukke blog.

pps. jeg glæder mig endnu mere til at se dine gamle bånd.

2/8/06 17:36  
Blogger bro said...

tak for tanken. og undskyld mit sene svar.
jeg er stadig ikke så godt til at få checket comments.
desværre hjælp dine venlige tanker som du ser ikke det
store. men nu da der er gået lidt tid kan jeg se det
hele er for det bedste. jeg er lige startet på min nye
kur, min krop er kun i dens indledende farcer mod den
totale metamorforse og alting skal nok blive godt.

jeg håber du kan lide mit bånd.
som du åbenlyst kan se ville jeg ha været uendelig meget
bedre end kaas. ikke at han er dårlig. han er en god ven.
jeg er bare bedre. sagt i al ydmyghed forstås.

5/8/06 01:02  

Send en kommentar

<< Home