onsdag

pizza & offscreen

hvorfor skal man altid gøres grin med hvis man vil ha noget
ekstra på sin pizza? ananas - de skriger det ud hvis man bestiller
det som ekstra fyld. "nr 12 med ANANAS" vil de ha folk til
at grin ad mig? hvorfor? hvad har jeg gjort dem?
er det faglig stolthed over deres pizza? hvorfor sælger de så ananas?
er det bare mig som de synes er ulækker? jeg forstår det ikke.

det er nok bare fordi jeg er nervøs.
min film offscreen har snart premiere.

vil folk kunne lide den? bliver den en succes?

det er ting jeg tænker på.
andre skuespillere ville tænke på hvad de skal ha på til
premieren, hvilke blade de skal interviews til, om de skal i
godmorgen danmark. sådan noget tænker jeg ikke på.
jeg tænker på christoffer boe.

folk tror at christoffer boe har lavet filmen. det er løgn.
det er min film. og vi er ikke engang venner.
han har bare taget filmen og al æren.
det gør mig ked af det.
det gør mig faktisk pisse sur.

det er egentlig en af de ting jeg vil bruge min blog på.
være et modbillede til al den løgn der kommer fra den mand.
være en form for sandhed i mørket.
eller det behøver ikke være mørke - men hvis nu boe er mørket
er jeg sandheden.
glem det. i ved hvad jeg mener. manden er en idiot og det vil jeg
ha lov til at sige.

hvornår var boe første gang en idiot?
*da jeg ikke fik hovedrollen i reconstruction som han havde
lovet mig.

det er først noget jeg senere har indset. at det var der det hele
startet. jeg har altid behandlet ham godt. det er ham som behandler
mig som en svin.

det vil jeg slet ikke gå ind i nu. jeg har en pizza der skal spises.

tilføjelse:
ting jeg hader
*folk der tager æren for ting de ikke har lavet

1 Comments:

Blogger MaOP said...

Har du tænkt på, at pizzamanden måske også hader Boe, og dermed også dig? Fordi pizzamanden ved du er med i Offscreen, som han fejlagtigt, naturligvis, tror Boe har lavet? :o)
Og, derfor råber han vredt "Ananas!" udover hele butikken. Og, så var det vel egentlig anden gang, Boe var en idiot? I det han ødelagde både pizzamandens, og din dag. :o)

9/5/07 23:04  

Send en kommentar

<< Home