lørdag

min første blog












jeg har altid hadet folk der har blogs.
ihh hør på mig. se hvor spændende jeg er.
fuck jer.
nu har jeg selv en.
men der er altså nogen ting jeg bliver nød til at fortælle
og jeg ved ikke hvor jeg ellers skal gøre det.

så hej med jer.

jeg hedder nicolas bro og er skuespiller.
min næste film hedder offscreen.
det er bl.a. den jeg gerne vil tale om.

men det må blive senere.
jeg skal ud af døren og hente lidt mad.

ting jeg elsker:
*min kone
*schawarma
*skuespil

hov - jeg elsker faktisk skuespil mere end schawarma.
nå det er ikke en prioteret liste.

ting jeg hader
*larmende underboer
*larmende overboer
*christoffer boe

ting jeg har hadet
*folk med blogs

mere følger.

hej.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Davs og hej hr. bro

Du er for sej. Og mange mange tak for at du har oprettet en blog. Du skriver godt. Og spiller skuespil godt.

Jeg hadede engang folk der har en blog. Af samme grund oprettede jeg én i forgangne tider, men jeg fandt ud af, at jeg ingenting havde at skrive om (i modsætning til dig). SÅ jeg slettede den, for i stedet at gå i gang med at finde noget at skrive om. Så måske finder du min blog, engang når jeg har fundet noget at skrive om.

Endnu en gang: tak tak tak. Jeg bukker mig ydmygt i sandet for dig og håber du engang skriver en bog. Eller to. Eller bare et tegneseriehæfte.

Med venlig hilsen

mig.

27/7/06 22:34  
Blogger bro said...

hej dig.

jeg er faktisk meget dårlig til nettet. jeg kender mest til ebay hvor jeg køber tshirts og så min egen side her. men jeg vil se frem til en dag at finde din blog.

jeg vil måske skrive en bog engang.
titlen skal ihvertfalde være "hej boe din lede stodder hvem har du udnyttet idag?" - men jeg
ved stadig ikke helt hvad den skal handle om.

håber du vil kunne lide de ting jeg skriver i fremtiden.
du er min første rigtige læser!
jeg har næsten allerede stress på.
nå det går nok.
jeg har pizza på bordet.

ses.

bro

2/8/06 02:12  
Blogger unsent said...

Synes din kone det er OK du kalder hende en ting? Det ville jeg ikke synes var ok. Men jeg er jo også pige. Hyggeligt lille HQ du har her

15/8/06 14:02  
Blogger bro said...

du har ret. hun er bestemt ikke en ting, genstand eller anden form for objekt. hun er et storslået menneske.

bro

15/8/06 16:35  

Send en kommentar

<< Home