søndag

seeeee!

see hvad jeg har fundet!
en begjestret mand som har set min film!

hehehe. jeg har sgu heller aldrig rigtig haft noget
imod svenskere. ikke sådan rigtig. det har bare mest
været for sjov. de er sgu gode nok.

irriterende al den snak om b - men fuck det.

det er fedt at være på nettet.

det skulle mine underboer prøve. istedet for
al deres skrig, druk, sex og dårlig rock musik.
de skulle prøve at surfe lidt. det kunne
være de kunne lære noget af det. det kunne
være de idioter kunne læse lidt om mig.
læse denne blog.
ups.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hejsa

du skriver at en mand har set din film ... ehm nu er det jo ikke din film egentlig. det ville jo svare til at en pianist efter beethovens 5te klaverkoncert rejste sig og sagde mit værk. hvis du ikke eksisterede ville boe have udfyldt rollen med en anden, hvis boe ikke eksisterede ville der ikke være en film.. altså ikke din film, men boe's film

19/9/06 15:29  

Send en kommentar

<< Home