mandag

HA!

jeg har stadig en del venner hist og her.
flere end stodderen boe som er uvenner med alle.
ihvertfald har jeg fået gutterne der styrer idiotens
officielle hjemmeside til at linke til mig! ha!
ved ikke hvordan det ser ud - eller hvor længe
det holder. men jeg kan da se at der er en del som
kommer forbi min kilde og forhåbentlig drikker
de lidt sandhedsvand fra min dybe brønd.

pludselig er jeg dog kommet i tvivl - fortæller jeg
nok om hvorfor boe er dum?

det gør jeg nok ikke. er på vej ud af døren.
men her en hurtig liste.

*hvorfor boe er en dum stodder
- han castede mig ikke i reconstruction.
ikke i hovedrollen som han havde lovet mig.

- han er arrogant.

- han er bedrevidende.

- han er umorsom.

- han elsker r'n'b selvom han er verdens hvideste
mand uden funk i kroppen.

- han spiser ALDRIG grøntsager når han er sammen
med mig. hvilket han KUN gør for at jeg skal føle mig mindre
mandig sammen med ham.

- han er slet ikke nogen mand. han er en mandsling -
ligegyldig hvor mange grøntsager han ikke spiser.

- hans film er uforståelige.

- han er en dum stodder.