onsdag

total forvirring

jeg er ikke ven med internettet.
jeg vil ikke sige at vi hader hinanden - vi inviterer
bare ikke hinanden på te og kager.

hvorfor siger jeg det - fordi der er total kaos i mit
system her.

hvis du vil læse mine FØRSTE indlæg skal du i BUNDEN af denne
side. mine NYESTE indlæg står lige nedenunder dette indlæg -
som står som det senest skrevet indlæg hvilket det ikke er.

alt er dermed bagvendt. undskyld jeg tog fejl - jeg hader
faktisk internettet. lige på det punkt ihvertfald.
næsten lige så meget som jeg hader boe og hans fedtede briller.

men ellers - velkommen til og læs min rigtige velkomst post
i bunden af siden.

har du været her før er det bare at gå i gang med at læse
de nyeste posts - og så læser du sandsynligvis slet ikke
det her fordi du allerede har læst det. ergo er der ingen
grund til at jeg siger mere.

bro

7 Comments:

Blogger Grith said...

:-) Virkelig spøjs blog du har kørende her, indlæggene forvirrede mig en hel del, omend de også var humor på et tilfredsstillende plan:-)
Er blogge personlig/privat, eller en del af filmprojektet? Har mistanke om det sidste...
Men altså, anyway, velkommen i bloguniverset, selvom du hader os selvcentrerede bloggere:-)
Og held og lykke med præmieren!

16/8/06 20:18  
Blogger bro said...

tak!

17/8/06 09:02  
Anonymous Anonym said...

Mr. Bro
Ja, jeg skal da lige slå fast, at din side ikke er fundet gennem noget som helst som har med Bo, Bøe, Beau (er det rigtigt stavet?) at gøre. Hvem ér den mand du bliver ved med at skrive om?

Nå, men du er så på vej til premiere. Good luck! Eller, shit, hedder det "break a leg"? Jeg mener, det er jo ikke teateret; så hvad hedder det?

Ser frem til filmen.

Alt det bedste
Sadie

17/8/06 20:02  
Anonymous Anonym said...

Bro!

Så filmen i Empire med din Q&A bagefter.

Fantastisk film. Den rørte mig - næsten for meget. Håber en masse ser den.

Og fedt at få dine kommentarer til filmen.

Glemte at spørge... Kunne du skrive et par ord om filmens titel? Det er sikkert blindingly obvious, men alligevel...

Cheers!

18/8/06 13:20  
Anonymous Anonym said...

Hej Nicolas,
Som dig er jeg også ny-blogger.. Hvordan har du fået din video fast på siden ovenover OM LIVETS GLÆDER osv...?
Du har tydeligvis learned-by-doing.. Prøver at gøre det samme, men jeg kan ikke finde ud af at placere et billede over titlen. Ved du hvordan?

Glæder mig til at se OFFSCREEN .. som åbenbart er for stor til Holbæk, hvor jeg er p.t., så måske når jeg er tilbage i Århus..

Cheerio,
mvh Thomas

20/8/06 16:50  
Anonymous Anonym said...

Tjaeh, alt ER bagvendt, men er det ikke også ok?
..jeg mener, hvorfor skal det partout vende den rigtige vej?

God fornøjelse med bloggen :)

21/8/06 19:32  
Anonymous Anonym said...

HALLO BRO!, det fandme vildt du sådan set ikke er her mere kan se du ikke har skrevet i hammer lang tid..., kom og skriv mere. Fed blog du har, fede film du laver, genial helt langt ude.

qwert

nicolai

10/7/08 21:51  

Send en kommentar

<< Home