mandag

det er mandag og i skal i biffen

sikke en fest.
er først kommet mig nu.

en masse gode anmeldelser.
og en masse dårlige.
skal jeg ikke bare linke til de gode - de dårlige
har det med at komme frem af sig selv.

læs netfolkene der elsker den her og her og her
læs lidt filmfolk der elsker den her og her og her

og lad mig lige citerer fra Kristelig Dagblad:
"de mange stemningsskift og livsløgnsprojekter nicolas går igennem
bliver spillet med hudløs nerve af nicolas bro, hvis plads blandt
tidens allerbedste danske skuespillere blot bliver endnu tydeligere
med ”offscreen”.

ja ja - jeg er jo bare glad for helvede. det må man da forfanden
godt være eller hvad?

se selv her - jeg synger til premieren.
efter et par flasker. sammen med blicher band! de kære gutter.

ses snart i biffen håber jeg

bro

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jamen kære Nicolas! Det er jo en GENIAL film! Den er simpelthen sindssygt fed! Så den i fredags i en ret. Min far var helt bange over din præstation - det er jo helt sindssygt, så dygtig du er! Så nu er han gået igang med at se Allegro bare for at se den famøse scene hvor du står og filmer dig selv (jeg har fortalt ham at du ikke gør det i den endelige film, men jeg tror ikke han helt tror på mig)

Sindssygt stjernegod film! Virkelig fed! En af de bedste og helt sikkert den mest nyskabende danske film lige pt.

Håber virkelig at mange tager i biffen og ser den.

Hilsen mig!

21/8/06 16:28  

Send en kommentar

<< Home